خرید ملک در استانبول شامل ویلای نوساز 7 خوابه در Buyukcekmece

Ref: 11479
WhatsApp
M2 550
تعداد اتاق 7+2
حیاط 700 m2
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $1,050,000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این ویلای 7 خوابه با 2 اتاق نشیمن و منظره دریا، شامل تراس در طبقه آخر، سونا، حمام ترکی، استخر و پارکینگ است که تنها 5 دقیقه پیاده تا دریا فاصله دارد.

این ویلای مجزای نوساز با منظره کامل دریا در Buyukcekmece در قسمت اروپایی استانبول واقع شده و نزدیک بیمارستان‌ها و وسایل نقلیه عمومی قرار دارد. بعلاوه، پیاده و درعرض 5 دقیقه، می‌توان به ساحل دریا رسید و از فضای آرام و به دور از هیاهو لذت برد.

خرید ملک در استانبول شامل ویلای نوساز 7 خوابه در Buyukcekmece 0

این ویلای 4 طبقه زیبا با زیربنای 550 مترمربع، شامل 7 اتاق خواب، 2 اتاق نشیمن، حمام ترکی، سونا، استخر اختصاصی، اتاق ورزش، پارکینگ و مخزن آب به ظرفیت 2 تن است که در زمینی خصوصی به مساحت 700 مترمربع ساخته شده. ویژگی‌های کلاسیک این ویلا، شامل پانل‌های طرح برجسته دیوارها و درب کابینت‌های آشپزخانه است. همچنین، از خصوصیات طراحی مدرن این ویلا می‌توان به سقف‌ کاذب و کاشی‌های سبز رنگ با طرح ماهی در آشپزخانه و حمام اشاره کرد.

خرید ملک در استانبول شامل ویلای نوساز 7 خوابه در Buyukcekmece 1

پنجره های از کف تا سقف نور طبیعی فراوانی را به گوشه و کنار کل ویلا منتقل کرده و به آن گرما می‌بخشند و همچنین، مجهز به کرکره اتوماتیک هستند؛ که ساکنین می‌توانند به راحتی میزان عبور نور به فضای داخل را کنترل کنند. سقف ویلا با تخته‌های گچ‌ از جنس دیوارخشک پوشانده شده و با لامپ هالوژن تزئین شده است. همچنین، سقف‌های کاذب اتاق نشیمن، زیبایی آن را دو چندان کرده اند. پله‌های شیک داخل ویلا به سبک سنتی طراحی شده و دارای نرده‌های چوبی و پلکان‌ سفید است. ارتفاع سقف قسمتی از اتاق نشیمن 6.50 متر است که باعث شده بسیار مطبوع و جادار جلوه کند.

خرید ملک در استانبول شامل ویلای نوساز 7 خوابه در Buyukcekmece 2

آشپزخانه‌ی جذاب این ویلا مجهز به کابینت های سبزرنگ با دستگیره‌های برنجی است که از یک درب شیشه‌ای به باغ راه دارد. در این قسمت از حیاط باغ، می‌توان یک میز غذاخوری قرارداد و از هوای تازه لذت برد. به علاوه، یک تراس بزرگ در طبقه انتهایی قراردارد که به خاطر منظره شگفت انگیز دریا، برای تماشای غروب و طلوع خورشید، جایی بسیار عالی است.

این ویلای چند طبقه واجد شرایط اخذ شهروندی ترکیه برای ۳ خانواده است؛ به خصوص برای افرادی که به دنبال مکانی نسبتا خلوت و آرام در نزدیکی دریا هستند، فرصتی عالی برای سکونت و سرمایه‌گذاری در ترکیه به حساب می‌آید. 

خرید ملک در استانبول شامل ویلای نوساز 7 خوابه در Buyukcekmece 3

This property was published on 12-04-1401.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید