خرید خانه در استانبول داخل پروژه‌ای ویلایی با ویوی دریا و دریاچه در Buyukcekmece استانبول

Ref: 11631
WhatsApp
فروش به اتمام رسیده
M2 883-1684
تعداد اتاق 4+1, 5+1, 6+1, 7+1
این پروژه ویلایی بزرگ و مجلل با باغ‌های جذاب شامل سیستم خانه هوشمند، گرمایش از کف و سیستم خنک کننده مرکزی است.

این ویلاهای یک طبقه تماشایی با ویوی دریاچه و دریا و طرح 1+4 و 1+ 5 در Buyukcekmece استانبول واقع شده‌اند. همچنین، باغ‌های بزرگ و استخرهای خصوصی این پروژه، فضای لازم برای فعالیت در باغ و لذت بردن از اوقات فراغت را برای ساکنین فراهم می کند.

خرید خانه در استانبول داخل پروژه‌ای ویلایی با ویوی دریا و دریاچه در Buyukcekmece استانبول 0

این پروژه از طراحی عالی برخوردار بوده و شامل 126 ویلا است. زمینی به مساحت 2450 مترمربع به امکانات اجتماعی و همچنین، 127.414 مترمربع به فضای سبز اختصاص داده شده است. معماری مدرن، کم ارتفاع و افقی این پروژه و به کارگیری خطوط صیقلی و براق، آن را با فضای سبز ادغام می‌کند. پنجره های از کف تا سقف زمینه‌ای شفاف برای عبور نور طبیعی ایجاد کرده و فضای داخل ویلا را به فضای باغ نزدیک می‌کنند. متراژ فضای سبز این باغها بین 750 تا 1980 مترمربع است و مکانی تازه برای استراحت پس از یک روز کاری طولانی فراهم می‌کنند.

خرید خانه در استانبول داخل پروژه‌ای ویلایی با ویوی دریا و دریاچه در Buyukcekmece استانبول 1

این ویلاهای 4 و 5 خوابه به ترتیب 439 و 483 مترمربع مساحت دارند و مجهز به سیستم خانه هوشمند، گرمایش از کف، خنک کننده مرکزی وعایق پنجره هستند. آشپزخانه‌‌ها مجهز به هود، اجاق گاز، فر، ماشین ظرفشویی و کابینت‌ هستند. ویژگی های مدرن این ویلاها، طول عمر، راحتی و ایمنی آنها را در دراز مدت تضمین می کند.

همچنین امکانات اجتماعی متعدد موجود در این پروژه، شیوه زندگی با کیفیتی را برای ساکنین فراهم می کند. این امکانات شامل زمین تنیس/ بسکتبال/ مینی فوتبال، استخر سرپوشیده نیمه المپیک، زمین بازی کودکان، رستوران، سالن قهوه خوری، سالن بدنسازی، سونا، بیلیارد، اتاق پلی استیشن، جایگاه استراحت روی تراس و نمازخانه است. این پروژه همه ویژگی‌های مورد نیاز برای رضایت بزرگسالان و کودکان را فراهم کرده است.

و در آخر، قابل به ذکر است که این پروژه ویلایی در منطقه ای آرام و مملو از پارک‌های طبیعی در نزدیکی مدارس نخبگان، مراکز بهداشتی و پزشکی، بزرگراه، اتوبان و مراکز فرهنگی واقع شده است که آن را به فرصتی عالی برای افرادی تبدیل می‌کند که در جستجوی زندگی آرام و خانوادگی هستند.

خرید خانه در استانبول داخل پروژه‌ای ویلایی با ویوی دریا و دریاچه در Buyukcekmece استانبول 2

پیش بینی شده است که این پروژه در سال 2024 به اتمام برسد و فضایی بی‌نظر برای زندگی در کنار طبیعت فراهم کند.

This property was published on 13-11-1377.
It was last updated on 13-03-2023.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید