ویلاهای دوقلو با منظره خیره‌کننده دریاچه ساپانجا

Ref: 11275
WhatsApp
قیمت
3+1157 m2 -
تغییر واحد پول
تخفیف 0%
تاریخ تحویل Jun 2022
12 ماه اقساط
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
حیاط 257 m2
این ویلاهای دوقلو 1+3 با باغ خصوصی دارای منظره فوق العاده دریاچه ساپانجا هستند

این پروژه ویلایی در موقعیتی قرار دارد که مناظر دریاچه ساپانجا را در بر می‌گیرد و توسط جنگل‌های شگفت انگیز احاطه شده است که ساکنان می‌توانند از طبیعت زیبا لذت ببرند. این پروژه تنها 1.5 ساعت با استانبول از طریق بزرگراه TEM فاصله دارد.

ویلاهای دوقلو با منظره خیره‌کننده دریاچه ساپانجا 0

ویلاهای دوقلو در ساپانجا با چشم‌انداز

این پروژه از 27 بلوک تشکیل شده است. هر کدام به صورت ویلاهای دوقلو طراحی شده‌اند که به 54 ویلا می‌رسد. بلوک‌ها طوری قرار می‌گیرند که دید یکدیگر را مسدود نمی‌کنند. نماهای ویلاها به 3 روش مختلف از نظر زیبایی شناسی، هرچند با اصول طراحی یکسان، طراحی شده‌اند. استفاده گسترده از آجر، چوب و سنگ‌های طبیعی به ویلاها کمک می‌کند تا با محیط اطراف ترکیب شوند و به نمای بیرونی خاصی دست پیدا کنند و ویژگی‌های کلاسیک و مدرن را به هم گره بزنند.

ویلاهای دوقلو با منظره خیره‌کننده دریاچه ساپانجا 1

در طراحی ویلاها به صورت دوقلو، حفظ حریم خصوصی و بهینه سازی نور طبیعی در اولویت قرار دارد. گیاهانی مانند پیچک در طبقه همکف کاشته می‌شوند تا حاشیه‌ای طبیعی در باغ‌ها را طراحی کنند و حریم خصوصی کامل را بین ویلاهای دوقلو ایجاد کنند. علاوه بر این، در دو طرف ویلاها، راه پله‌ها به تراس‌های پشت بام منتهی می‌شوند که صاحبان خانه می‌توانند از مناظر بی‌نظیر دریاچه و طبیعت لذت ببرند.

داخل ویلاهای 1+3 و 157 متر مربعی، مطابق با سبک معماری معاصر طراحی شده‌اند. طراحی‌های شیک آشپزخانه دارای کابینت‌های صفحه تخت، میز و لوازم گران‌قیمت هستند. کف‌ها بسته به چیدمان با پارکت لمینت و کاشی و سرامیک تکمیل می‌شوند. حمام دارای روشویی چوبی با سینک ظرفشویی سفید،آینه کابینت و کابین دوش است. علاوه بر این، پنجره‌های تمام قد، ارتباط بین فضاهای داخلی و خارجی ایجاد می‌کند و در عین حال طبیعت را به داخل خانه نزدیک می‌کند.

ویلاهای دوقلو با منظره خیره‌کننده دریاچه ساپانجا 2

این ویلاها در ساپانجا واجد شرایط شهروندی ترکیه هستند و همچنین برنامه‌های اقساطی برای یک دوره را نیز ارائه می‌دهند. برای جزئیات بیشتر، لطفا با ما تماس بگیرید.

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید