خرید خانه در استانبول با استخر اختصاصی در Sariyer

Ref: 11301
WhatsApp
M2 720
تعداد اتاق 7+2
حیاط 790 m2
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $1,275,000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این ملک بزرگ در زکریاکوی در ساریر استانبول دارای 7 اتاق خواب، 2 اتاق نشیمن، 6 حمام، سونا و یک استخر خصوصی است.

این ویلای بزرگ 2+7 که در زمینی به مساحت 790 مترمربع در زکریاکوی، استانبول واقع شده است، دارای مساحت داخلی 720 متر مربع، پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 2 خودرو، استخر خصوصی و باغ شگفت انگیز با درختان بالکن، یک تراس در طبقه بالا و یک پنجره است.

خرید خانه در استانبول با استخر اختصاصی در Sariyer 0

این ویلا با فضای سرسبز و درختان آرامشی ایده آل را فراهم می‌کند که بر ویلا حاکم است. درهای پانل شیشه‌ای یکپارچگی را در فضا ایجاد می‌کنند و ارتباط بصری را بدون به خطر انداختن حریم خصوصی ارتقا می‌دهند و ارتباطی بین اتاق‌هایی که بیش از 3.5 طبقه امتداد دارند، ایجاد می‌کنند.

خرید خانه در استانبول با استخر اختصاصی در Sariyer 1

ویلا دارای 7 اتاق خواب، 2 اتاق نشیمن، 6 حمام، سونا، یک آلاچیق بزرگ و یک ساختمان بیرونی است. سایر جزئیات قابل توجه شامل سیستم گرمایش از کف، لوسترها، شومینه و آویزهای بزرگ است. پنجره‌های بزرگ فضای داخلی را شاداب و روشن نگه می‌دارند، در حالی که دیوارهای رنگ روشن و چوبی حس گرما را ایجاد می‌کنند.

خرید خانه در استانبول با استخر اختصاصی در Sariyer 2

با حرکت در اتاق‌ها، آشپزخانه مجهز به کابینت‌های چوب است که با یک لایه کاشی مربعی مایل به سفید ترکیب شده است. با پنجره‌های اشرافی منظره‌ طبیعی را در داخل خانه به وارد می‌کند. کف‌ها با کاشی‌های خاکستری روشن به صورت مورب تکمیل شده‌اند.

خرید خانه در استانبول با استخر اختصاصی در Sariyer 3

در اتاق نشیمن بزرگ، پنجره نور طبیعی فراوانی را به فضای داخلی می‌بخشد و فضای داخلی را با منظره‌های بیرونی باغ هماهنگ کند. یک لوستر از سقف آویزان می‌شود تا با میز ناهار خوری در طبقه زمین و راه پله‌ها در بالا رفتن همراه شود. این راه پله منحنی با نرده‌های گرد از فرم‌های مستطیلی جدا می‌شود تا ظاهر را لطیف کند و عنصری متفاوت را معرفی کند. در طبقه بالا، اتاق‌ها جادار هستند و به بالکن‌های بزرگ باز می‌شوند که نور طبیعی را برای فضای داخلی وارد می‌‌کند. علاوه بر این، تراس طبقه بالای آن، مناظر عالی از طبیعت و حریم خصوصی کافی را ارائه می‌دهد.

خرید خانه در استانبول با استخر اختصاصی در Sariyer 4

This property was published on 26-02-1401.
It was last updated on 30-09-2022.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید