خرید هتل در استانبول در مرکز Karakoy

Ref: 12689
WhatsApp
تعداد اتاق 12
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $3,300,000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این هتل نوساز با ۱۲ اتاق و معماری مدرن در کاراکوی استانبول واقع شده است.

این هتل نوساز در مرکز کاراکوی استانبول واقع شده و تنها چند دقیقه با مناطق فرهنگی و تاریخی فاصله دارد. دارای ۱۲ اتاق ۲۵ متری است و نمونه‌ای از معماری معاصر توأم با عناصر نوستالژیک است.

خرید هتل در استانبول در مرکز Karakoy 0
در طبقه همکف یک کافه بار با مظمون صنعتی قرار دارد که از معماری پیچیده و عالی برخوردار است. کانتر و صندلی‌های این کافه به رنگ مشکی هستند و تزئینات چوبی به کار رفته در آن، گرما و بافت را با خود به ارمغان آورده اند. نورپردازی با لامپ‌های هالوژن، آویز، چراغهای دیوارکوب و لامپ‌های LED عمق و ابعاد مناسبی در فضا ایجاد کرده است. کف کافه بار نیز براق است و نور منعکس شده از سطح آن، جذابیت آن را دو چندان کرده است.

داخل اتاق‌ها با لامپ‌های کروی الهام گرفته از اواسط قرن، دیوارهای تزئینی چوبی، لامپ‌های LED، و آینه‌های گرد بزرگ، طراحی و تزئین شده است و تداوم رنگ، مواد و انسجام ظاهری هتل حفظ می‌شود. علاوه بر این، کاغذ دیواری‌های گلدار داخل اتاق‌ها و استفاده غنی از رنگ‌های زرد و نارنجی، محیط دلپذیری ایجاد کرده و در بین مهمانان و اتاق‌ها، حس صمیمیت ایجاد می‌کند.

خرید هتل در استانبول در مرکز Karakoy 1
اتاق‌ها دارای تخت، تلویزیون، کولر، آینه، دراور و رگال آویز کت و شلوار و لباس هستند. و درب‌های پاسیو و حمام‌ها شیشه‌ای است. حمام‌ها نیز دارای دوش، روشویی مشکی و آینه هستند.

این هتل مطابق با مقررات آتش نشانی ساخته شده و مجهز به آسانسور است. به طور کلی، با ارائه فضایی دنج با ویژگی‌های پیچیده، هتلی مجلل و مدرن برای اقامت مهمانان است و خرید آن، فرصتی عالی برای سرمایه‌گذاری در ترکیه محسوب می‌شود.

خرید هتل در استانبول در مرکز Karakoy 2

This property was published on 01-05-1401.
It was last updated on 18-08-2022.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید