خرید ملک در استانبول شامل انواع آپارتمان و دوبلکس در یک نقطه مرکزی از Cengelkoy

Ref: 13881
WhatsApp
قیمت
2+165-120 m2 -
3+199-209 m2 -
4+1137-252 m2 -
تغییر واحد پول
تاریخ تحویل Dec 2024
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این پروژه با 10 بلوک مسکونی شامل آپارتمان‌های 2 خوابه تا 5 خوابه با محوطه سازی زیبا و امکانات است.

این پروژه مسکونی در Cengelkoy اوسکودار، یکی از مناطق تاریخی استانبول واقع شده است. اطراف آن را فضای سبز احاطه کرده و حس آرامش در این محله موج می‌زند. همچنین، این پروژه با برخورداری از موقعیت مکانی مرکزی، به تنگه بسفر، دانشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی دسترسی دارد و مترو تنها 11 دقیقه با پروژه فاصله دارد که از نظر سرمایه گذاری نیز یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود.

خرید ملک در استانبول شامل انواع آپارتمان و دوبلکس در یک نقطه مرکزی از Cengelkoy 0

متراژ کل این پروژه مسکونی 17000 مترمربع است و شامل 10 بلوک 7 طبقه با 273 واحد آپارتمان است. بلوک‌ها در بالاترین و پایین‌ترین قسمت زمین جای گرفته‌اند و مرکز پروژه نیز به امکانات اجتماعی از جمله استخر بزرگ، سالن بدنسازی، حمام ترکی، سونا و جکوزی اختصاص یافته است. چند استراحت‌گاه کاملیا نیز در سرتاسر فضای بیرونی قرار دارند تا ساکنین در زیر سایه از تماشای پوشش گیاهی اطراف، گیاهان بالارونده، سبزه‌ها، درختان و غیره لذت ببرند.

طیف گسترده ای از واحدهای اقامتی و دوبلکس از 1 خوابه تا 5 خوابه در این پروژه موجود است که متراژ آنها بین 72 تا 332 مترمربع است. آپارتمان‌ها همچنین دارای تراس‌ و بالکن‌هایی با اندازه‌های مختلف هستند که رو به فضای سبز زیبای مجتمع باز می‌شوند. به علاوه، نزدیکی پروژه به نقاط استراتژیک استانبول بر ارزش این املاک افزوده است.

این آپارتمان‌ها و واحدهای دوبلکس مناسب اخذ شهروندی ترکیه هستند و خانه‌هایی امن و راحت در دل طبیعت برای شما فراهم می‌کنند.

خرید ملک در استانبول شامل انواع آپارتمان و دوبلکس در یک نقطه مرکزی از Cengelkoy 1

خرید از این پروژه به صورت پرداخت نقدی یا اقساط 12 ماهه امکان پذیر است. برای دریافت جزئیات بیشتر و خرید ملک در ترکیه، لطفا با ما تماس بگیرید.

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید