خرید آپارتمان در یک پروژه جدید در Eyup استانبول

Ref: 7551
WhatsApp
قیمت
3+1130-179 m2 -
تغییر واحد پول
تخفیف 12%
تاریخ تحویل Dec 2022
6 ماه اقساط
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک

سرمایه گذاران املاک می توانند از قیمت های کم شروع این پروژه جدید در استانبول استفاده کنند!
آپارتمان هایی با طرح های متنوع در منطقه Eyup به فروش می رسد. این آپارتمان ها در یک پروژه مسکونی بزرگ واقع در هفت ساختمان با مناطق سبز و امکانات اجتماعی واقع شده اند.
 
این پروژه هنوز در دست ساخت است و قرار است تا پایان سه ماهه اول سال 2022 تکمیل شود. به دلایل زیر فرصتی عالی برای خریداران املاک و مستغلات است:
محل اجرای پروژه این در ایوپ ، یکی از محبوب ترین مناطق در استانبول است که برای مردم ترکیه معنای معنوی دارد. این آپارتمان ها همچنین نزدیک ایستگاه مترو Veysal Karani ، ایستگاه مترو Alibeykoy ، استادیوم Alibeykoy و مرکز خرید Biz Cevahir Halic هستند.
این پروژه دارای آپارتمان های 1 + 1، 1 + 2  و 1 + 3 است. هر نوع در چندین طبقه است که گزینه های مختلفی را برای خریداران فراهم می کند. بعضی از آپارتمان ها آشپزخانه مجزا دارند و بعضی دیگر حمام اختصاصی دارند.
بهترین زمان برای خرید املاک این پروژه است. در دست ساخت است و قیمت ها قیمتهای آغازین هستند. با تکمیل پروژه و تحویل آپارتمان ها ، بازده سرمایه گذاری بالا خواهد بود.
این ملک از امکانات و خدمات اجتماعی مانند استخر شنا ، پارکینگ اتومبیل ، نگهبانی ، مرکز تناسب اندام ، سونا ، زمین بازی کودکان ، زمین بسکتبال و کافه برخوردار است.
یک برنامه پرداخت برای این پروژه وجود دارد. شما می توانید 50٪ را به عنوان پیش پرداخت پرداخت کنید و در مدت 12 ماه 50٪ را پرداخت کنید.
 
 
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پرداخت ، قیمت ها و پروژه ، لطفا با ما تماس بگیرید.

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید