خرید خانه در استانبول شامل یک عمارت جلوی آب با عرشه اختصاصی در بسفر در منطقه ساریر

Ref: 10755
WhatsApp
M2 450
تعداد اتاق 6+2
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $14,000,000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
در ساریر معروف استانبول، این عمارت درست در کنار تنگه بسفر با یک عرشه اختصاصی روی آب واقع شده است.

این عمارت 6 خوابه در یکی از معتبرترین محله‌های Sariyer در سمت اروپایی استانبول واقع شده است که با مساحت 450 متر مربع در زمینی به مساحت 400 متر مربع با پارکینگ با ظرفیت 4 ماشین و اسکله واقع شده است. این عمارت زیبای 2.5 طبقه رو به دریا شما را بیشتر به طبیعت نزدیک می کند.

خرید خانه در استانبول شامل یک عمارت جلوی آب با عرشه اختصاصی در بسفر در منطقه ساریر 0

دارای 6 اتاق خواب و 2 اتاق نشیمن، جکوزی بزرگ، مبلمان توکار، آینه و رادیاتورهای مخفی زیبایی در پشت روکش‌های سفید طراحی شده است. این روکش‌های زیبای رادیاتور، از خراب شدن بخاری‌ها در فضای داخلی جلوگیری می‌کند. دارای کفپوش چوبی در سرتاسر عمارت است. طراحی رنگ داخلی تماما سفید فضای داخلی را روشن می‌کند و باعث می‌شود اتاق‌ها وسیع‌تر و جادارتر به نظر برسند.

درهای بزرگ پاسیو و پنجره‌های قدی، مقدار زیادی نور طبیعی را وارد می‌کنند و نیاز به نور مصنوعی را به حداقل می‌رسانند. پله‌های چوبی با نرده‌های فرفورژه با تزئینات گلدار شما را به طبقه بالا هدایت می‌کند. در بالکن به راحتی می‌توان چند صندلی و یک میز کوچک را در جای داد و می‌توانید از غروب خورشید و هوای تازه در کنار دریا لذت ببرید.

خرید خانه در استانبول شامل یک عمارت جلوی آب با عرشه اختصاصی در بسفر در منطقه ساریر 1

آشپزخانه جزیره‌ای تک رنگ، ظرافت را به نمایش می‌گذارد، زیرا مشارکت سیاه و سفید ظاهر کلاسیک‌تری را به آشپزخانه می‌آورد و کاملاً با شخصیت کلی عمارت مطابقت دارد. کانترهای مشکی، کابینت‌های سفید را برجسته می‌کنند و کاشی‌های سفالی با رنگ خاکی کف آشپزخانه را پوشش می‌دهند و احساس گرما را ایجاد می‌کنند. جزیره آشپزخانه چند منظوره یک محل کار عالی ارائه می‌دهد که اجاق گازی را نیز در خود جای داده است که هود هواکش نصب شده در سقف روی آن قرار گرفته است. همچنین می تواند به عنوان یک جزیره کشویی کنسولی تعریف شود که می توانید از آن به عنوان منطقه غذاخوری استفاده کنید. 

خرید خانه در استانبول شامل یک عمارت جلوی آب با عرشه اختصاصی در بسفر در منطقه ساریر 2

حمام اصلی دارای طرح‌های دیواری با نقطه‌های پولکا است و دارای جکوزی و روشویی دو نفره سفید متمایل به صورتی است که فضای کافی برای استفاده بیش از یک نفر را ارائه می‌دهد. جکوزی دارای شیر طلایی رنگ است.

عمارت 2+6 یک فضای نشیمن مجلل با اتاق‌های بزرگ مشرف به دریا را ارائه می‌دهد. می‌توانید این خانه را به خانه رویایی خود تبدیل کنید.

This property was published on 21-12-1400.
It was last updated on 30-09-2022.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید