خرید آپارتمان‌ در مجتمعی با امکانات در Kemerburgaz استانبول

Ref: 11278
WhatsApp
قیمت
2+1110-163 m2 -
3+1167-256 m2 -
4+1206-269 m2 -
تغییر واحد پول
تاریخ تحویل Aug 2022
12 ماه اقساط
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
املاک مسکونی جدید واقع در منطقه Kemerburgaz استانبول از چندین امکانات اجتماعی و آپارتمان در اندازه‌های مختلف تشکیل شده است.

این مجتمع مسکونی در Kemerburgaz در سمت اروپایی استانبول در نزدیکی فضای سبز و پارک‌های زیبا و سرسبز واقع شده است. شامل 3 بلوک مسکونی 5 طبقه در منطقه‌ای آرام  است که با طبیعت همزیستی دارد. این پروژه دارای 152 آپارتمان در اندازه‌های مختلف با طراحی‌های داخلی متفاوت است و نوع آپارتمان‌ها شامل آپارتمان‌های استاندارد 1، 2 و 3 خوابه و دوبلکس 1+3 و 1+4 است که متراژ آنها از 73 تا 260 متر مربع متغیر است. علاوه بر این، آپارتمان‌های طبقه باغ دارای باغ اختصاصی هستند و برای واحدهای دوبلکس با باغ، مساحت باغ تا 30 متر مربع می‌رسد.

خرید آپارتمان‌ در مجتمعی با امکانات در Kemerburgaz استانبول 0

این پروژه به شکل U با یک فضای باز داخلی خصوصی ساخته شده است که استخر روباز را در خود جای می‌دهد و با طراحی محوطه جذاب و مناطق حمام آفتاب احاطه شده است. از دیگر امکانات اجتماعی موجود در مجموعه برای ارائه خدمات سطح بالا به ساکنان می‌توان به استخر روباز، سونا، حمام ترکی، مناطق سبز، زمین بازی کودکان و سالن بدنسازی اشاره کرد.

اطلاعات بیشتر در مورد این آپارتمان‌های Kemerburgaz استانبول

در مورد واحدهای مسکونی، آپارتمان‌ها دارای پالت رنگی خنثی با سایه‌های روشن و گرم کننده هستند که با سلیقه صاحب خانه سازگار است و دارای حمام و بالکن اختصاصی است که اندازه آنها به پلان آپارتمان بستگی دارد. وقتی وارد آپارتمان می‌شوید، یک ورودی مطبوع و روشن با کمد دیواری داخلی که فضای ذخیره‌سازی فراوانی را ارائه می‌دهد، روبرو می‌شوید. ورودی با هالوژن‌هایی که مستقیماً به آشپزخانه اوپن منتهی می‌شود که به زیبایی با اتاق نشیمن ادغام شده است، روشن شده است. آشپزخانه مجهز به کابینت سفید است که روی آن میزهای سفید و وسایل مشکی شامل اجاق گاز، فر و هود قرار گرفته است. حمام‌ها دارای کابین دوش، روشویی چوبی و آینه برجسته هستند. جدای از این موارد، پنجره‌های قدی نور طبیعی فراوانی را در داخل ایجاد می‌کنند و بالکن‌ها اجازه می‌دهند هوای تازه به داخل جریان پیدا کند.

خرید آپارتمان‌ در مجتمعی با امکانات در Kemerburgaz استانبول 1

فاصله‌ها

فاصله تا ایستگاه اتوبوس 5 دقیقه پیاده
فاصله تا ایستگاه مترو 5 دقیقه پیاده
 5 دقیقه تا بزرگراه E-80
15 دقیقه تا فرودگاه استانبول
10 دقیقه تا Kemer Country Club
10 دقیقه تا وادی استانبول
20 دقیقه تا میدان تکسیم
15 دقیقه تا Zincirlikuyu
20 دقیقه تا بسفر

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید