خرید آپارتمان در یک برج مرتفع جدید با امکانات در Esenyurt استانبول

Ref: 10903
WhatsApp
قیمت
2+1115 m2 -
3+1145 m2 -
تغییر واحد پول
تخفیف 10%
24 ماه اقساط
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
آپارتمان 2 و 3 خوابه با سقف بلند و طراحی بزرگ و جادار در یک برج مرتفع با امکانات عمومی در Esenyurt استانبول.

این پروژه مسکونی مرتفع شامل آپارتمان‌های 2 خوابه و 3 خوابه با طراحی مدرن است و امکانات عمومی آن شامل زمین‌ بسکتبال، باشگاه بدنسازی مجهز، استخر روباز و زمین‌ بازی کودکان در محیط باز و سرپوشیده می‌باشد. این پروژه با طراحی عالی در مکانی زیبا در Esenyurt در قسمت اروپایی استانبول و نزدیک به مراکز خرید لوکس، مراکز فرهنگی، بیمارستان ها، دریاچه Kucukmekmece و طبیعت زیبا واقع شده است.

خرید آپارتمان در یک برج مرتفع جدید با امکانات در Esenyurt استانبول 0

قسمت لابی این مجتمع بسیار مجلل و باشکوه است که به آرامی مسیر شما را به طبقات بالا هدایت می کند. آپارتمان‌ها 2 و 3 خوابه‌ اند و زیربنای آنها 115 مترمربع و 155 مترمربع می‌باشد. سقف‌ این واحدها بلند است و طراحی بزرگ و جاداری دارند. تزئینات برنجی و ترکیب پیچیده‌ای از مواد مختلف از جمله سنگ مرمر، چوب و شیشه، این آپارتمانهای مدرن را  به مکانی بسیار شیک و مجلل تبدیل می‌کند.

خرید آپارتمان در یک برج مرتفع جدید با امکانات در Esenyurt استانبول 1

دیوارهای این واحدها از مرمر و چوب به رنگ برنج می‌باشند که یکی از زیباترین و برجسته ترین تزئینات این مجتمع به حساب می‌آید. از تزئینات دیگر این آپارتمانها می‌توان به دیوارکوب، لوستر و چراغ های منشعب سقف ها، اشاره کرد. رنگ کابینتهای آشپزخانه‌ خنثی است و لوازم برقی بسیار باکیفیت در آشپزخانه‌ها قرار داده شده اند. علاوه بر این، حمام‌ها نیز بسیار شیک هستند؛ دوش‌ حمام به سبک اتاق شیشه‌ای و آینه‌های داخل حمام هوشمند است.

خرید آپارتمان در یک برج مرتفع جدید با امکانات در Esenyurt استانبول 2

کفپوش واحدها صیقلی است و جلوه ای براق دارد. برای بهبود عملکرد حرارتی و صوتی، سقف ها مجهز به گچ پیش ساخته هستند. پنجره های بزرگ و پهن، نور طبیعی را به داخل منتقل کرده و فضا را مطبوع و روشن نگه می دارند.

در پایان، این آپارتمان های بزرگ 2 خوابه و 3 خوابه، لوکس و در عین حال راحت و کاربردی می‌باشند. همچنین به لطف امکانات عمومی موجود در این مجموعه، می توانید روز خود را با انجام فعالیت های مختلف سپری کرده و در کنار خانواده به تفریح و سرگرمی بپردازید. 

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید