خرید آپارتمان‌‌های درحال ساخت در کارتال استانبول

Ref: 11284
WhatsApp
قیمت
1+1 62 m2
2+171-83 m2 -
Seller's currency is Turkish Lira, show prices in Lira.
تغییر واحد پول
تخفیف 0%
تاریخ تحویل Mar 2024
24 ماه اقساط
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
لیست قیمت این پروژه ممکن است نیاز به بروزرسانی داشته باشد.
این پروژه مسکونی نوساز آپارتمان‌های 1+1 و 1+2 را با امکاناتی از جمله استخر مشترک در منطقه‌ای پرتردد در سمت آسیایی استانبول ارائه می‌دهد.

این مجتمع لوکس با کاربری مختلف در کارتال استانبول، در 200 متری ایستگاه مترو و 5 دقیقه تا ایستگاه حمل و نقل دریایی واقع شده است. این مجموعه شامل ترکیبی از بلوک‌های متوسط و بلند 7 تا 14 طبقه با 884 آپارتمان، 11 فروشگاه و امکانات اجتماعی به مساحت 20.485 متر مربع است.

خرید آپارتمان‌‌های درحال ساخت در کارتال استانبول 0

امکانات اجتماعی شامل استخر شنا، فضای سبز، زمین بازی کودکان و پارکینگ سرپوشیده است. در سطح باغ، صاحبان خانه از داشتن یک تراس باغ 15 تا 20 متر مربع برخوردار هستند، در حالی که از طبقه 12 می‌توانند از منظره کامل دریا بهره مند شوند.

این پروژه که قرار است در سال 2024 به پایان برسد، آپارتمان‌های 1+1 و 1+2 را در محدوده 62 تا 83 متر مربع ارائه می‌دهد. طراحی داخلی آپارتمان‌ها دارای خطوط مدرن و شیک است. با ورود به آپارتمان، فضایی زیبا و مجلل از شما استقبال می‌کند. آشپزخانه اوپن به خوبی با اتاق نشیمن ادغام شده است و فضایی دنج و صمیمی ایجاد می‌کند و به صاحبان خانه اجازه می‌دهد تا از مهمانان خود در حین پخت و پز یا تهیه تنقلات پذیرایی کنند. آشپزخانه‌ها با کابینت‌های تخت و لوازم خانگی با برندهای عالی مجهز شده‌اند. حمام‌ها دارای کابین دوش با محفظه شیشه‌ای، روشویی چوبی با سینک ظرفشویی، آینه برجسته و قفسه‌های دیواری هستند.

خرید آپارتمان‌‌های درحال ساخت در کارتال استانبول 1

به طور کلی، استفاده زیاد از چوب در داخل آپارتمان‌ها یک فضای زیبا را ارائه می‌دهد. پالت رنگ خنثی، محیطی آرام بخش را ایجاد می‌کند، که توسط ترکیب پیچیده از مواد مختلف پشتیبانی می‌شود که دیوارهای کسل کننده را به سطوح زیبایی شناسی چشمگیر تبدیل می‌کند. اتاق‌های نشیمن از طریق درهای پاسیو به یک بالکن با اندازه خوب باز می‌شوند که مقدار زیادی نور طبیعی و هوای تازه را به فضای داخلی می‌بخشد و مکانی عالی برای استراحت پس از یک روز طولانی است.

فاصله‌ها

17 دقیقه تا فرودگاه سابیها گوکچن
3 کیلومتر تا مرکز خرید آناتولیوم
4 کیلومتر تا مرکز خرید پیتزا
1.68 کیلومتر تا IKEA
8 کیلومتر تا مرکز خرید دبی
4 کیلومتر تا مرکز خرید Marine استانبول
1.5 کیلومتر تا دانشگاه مرمره و دانشگاه Medeniyet استانبول

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید