اخذ شهروندی ترکیه با خرید آپارتمان‌ با منظره دریا در آلانیا

Ref: 11293
WhatsApp
قیمت
1+1 48-56 m2 -
2+187-103 m2 -
3+1104-138 m2 -
4+1160 m2
تغییر واحد پول
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این املاک آلانیا در سیته‌ای با امکانات و دسترسی به ساحل واقع شده‌اند که برای اخذ تابعیت ترکیه مناسب هستند.

این مجتمع مسکونی لوکس که بر بالای بلندترین تپه بندر ترکلر مشرف به شبح آوسالار در آلانیا قرار دارد، درست در مقابل جنگل‌کاری کاج، هتل‌های مجلل، و کوه‌های باشکوه توروس قرار دارد. این مجتمع در فاصله 1.2 کیلومتری دریا و 5 دقیقه پیاده روی دورتر از مرکز واقع شده است که شامل بلوک‌های متعدد با 144 آپارتمان و امکانات اجتماعی داخلی و خارجی در 15.300 متر مربع است.

اخذ شهروندی ترکیه با خرید آپارتمان‌ با منظره دریا در آلانیا 0

امکانات اجتماعی گنجانده شده در مجموعه شامل 2 استخر در فضای باز، یک منطقه باربیکیو، یک مجموعه ورزشی چند منظوره، یک مرکز تناسب اندام، سونا، حمام ترکی، استخر سرپوشیده، مسیرهای پیاده‌روی، ایستگاه شارژ ماشین الکتریکی، پارکینگ در فضای باز، پارکینگ موتورسیکلت و دوچرخه، بار کنار استخر و سیستم موسیقی، محوطه ورزشی در فضای باز، و زمین بازی کودکان است. سایر خدمات شامل ژنراتور، دو آسانسور در هر بلوک، سیستم‌های امنیتی فعال در سراسر مجموعه و ترانسفر به دریا و مرکز شهر آوسالار می‌باشد.

در مورد واحدهای مسکونی، تیپولوژی آپارتمان با چیدمان پلان باز شامل سیمپلکس 1+1 و دوبلکس باغ/بام 1+2 و 1+3 می‌باشد. آپارتمان‌های 1+1 دارای طرح‌های ارگونومیک و چیدمان‌های کاربردی برای اطمینان از راحتی و استفاده کارآمد از فضا هستند. دوبلکس‌های باغ دارای یک باغ بزرگ و استخر اختصاصی یا جکوزی هستند، در حالی که دوبلکس‌های پشت بام دارای جکوزی در بالکن هستند. بلوک‌ها به گونه‌ای قرار گرفته‌اند که هر آپارتمانی از منظره طبیعت و دریا بهره می‌برد. از طبقه 3، همه آپارتمان‌ها دارای منظره پانوراما به دریا و جنگل هستند، در حالی که باغ دوبلکس در دو سطح اول مانند ویلا طراحی شده و دارای چشم اندازی زیبا از باغ و استخر است.

اخذ شهروندی ترکیه با خرید آپارتمان‌ با منظره دریا در آلانیا 1

طراحی داخلی آپارتمان‌ها به سبک معماری معاصر و دارای خطوط شیک و تمیز مطابق با سلیقه ساکنین است. هر آپارتمان دارای یک بالکن یا تراس است که مناظر خیره کننده اطراف را در بر می‌گیرد و فضاهای داخلی را در گفتگو با محیط قرار می‌دهد. اتاق‌های نشیمن مجهز به واحدهای تهویه مطبوع هستند. ‌کف اتاق خواب با پارکت‌های لمینت پوشیده شده است، در حالی که قسمت‌های مرطوب، راهروها و اتاق‌های نشیمن با کاشی و سرامیک به پایان رسیده است. یکی دیگر از جزئیات قابل ذکر این است که ساکنین می‌توانند بدون خروج از آپارتمان با آسانسور تماس بگیرند. دوبلکس‌ها واجد شرایط شهروندی ترکیه هستند. شما همچنین می‌توانید با خرید آپارتمان‌ها به مدارک شهروندی خود اضافه کنید. برای جزئیات بیشتر، لطفا با ما تماس بگیرید.

اخذ شهروندی ترکیه با خرید آپارتمان‌ با منظره دریا در آلانیا 2

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید