خرید آپارتمان در استانبول داخل یک مجتمع با مغازه و کافه

Ref: 10953
WhatsApp
قیمت
2+199-116 m2 -
3+1124-151 m2 -
4+1220 m2 -
مغازه89-153 -
تغییر واحد پول
تاریخ تحویل Mar 2024
36 ماه اقساط
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این مجتمع مسکونی جدید در Duzce در نزدیکی استانبول واقع شده و شامل آپارتمان و امکانات عمومی است.

این پروژه‌ی چند منظوره در محله Cavuslar درمرکز شهر Duzce (دوزچه) واقع شده و متشکل از امکانات تجاری، مسکونی، اداری و اجتماعی است. شامل 11 بلوک کم ارتفاع است که با محیطی  سرسبز احاطه شده‌اند. این پروژه نه تنها نیاز به مسکن را برآورده می‌سازد، بلکه امکانات دیگری نیز برای ساکنین فراهم می‌کند. به دلیل معماری افقی این مجتمع، تمام بلوک‌ها به طور یکپارچه با فضای داخل مجتمع و محیط اطراف هماهنگ هستند.

خرید آپارتمان در استانبول داخل یک مجتمع با مغازه و کافه 0

این ساختمان‌های کم ارتفاع  با مقیاسی به نسبت کوچک، جایگزین برج‌های مسکونی شده‌اند. طراحی عالی بلوک‌ها، با مسیر پیاده روی و فضای سبز هماهنگ است و وجود پارک سبز در دو طرف پروژه، همزیستی با طبیعت را مبنا قرار می‌دهد؛ به طوری که آپارتمان‌ها به لطف چشم انداز زیبا و آرامش بخش باغ و فضای سبز اطراف، تسکین دهنده و آرامش‌بخش هستند.

واحدهای مسکونی شامل ویلاهای 4 خوابه و آپارتمان‌های استاندارد با اندازه های مختلف هستند. اندازه این آپارتمان‌ها از 1 خوابه تا 4 خوابه است و متراژ آنها از 69 مترمربع تا 220 مترمربع متغیر است. طبقات همکف و زیرزمین در بلوک‌های A و B برای دفاتر اداری در نظر گرفته شده و آپارتمان‌های استاندارد در طبقات فوقانی این بلوک‌ها قرار دارند. بسته به طرح هر واحد، آشپزخانه ممکن است اوپن یا بسته باشد و صاحبخانه‌ها می‌توانند بر طبق سلیقه خود، واحد مورد علاقه شان را انتخاب و خریداری کنند.

خرید آپارتمان در استانبول داخل یک مجتمع با مغازه و کافه 1

همچنین، این واحدهای مسکونی و ویلاها واجد شرایط اخذ شهروندی ترکیه هستند. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید ملک در ترکیه و اخذ شهروندی می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید. فرصت را از دست ندهید و با ما تماس بگیرید.

 

خرید آپارتمان در استانبول داخل یک مجتمع با مغازه و کافه 2

فاصله‌ها:

بزرگراه: 500 متر

مرکزخرید: 1 کیلومتر

بیمارستان: 3 کیلومتر

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید