خرید ملک در استانبول در برج دوقلوی مدرن در منطقه شیشلی

Ref: 11055
WhatsApp
قیمت
1+1 86-88 m2 -
2+197-111 m2 -
مغازه80-576 -
تغییر واحد پول
تخفیف 12%
12 ماه اقساط
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
اخذ شهروندی ترکیه با خرید ملک در استانبول در برج‌های دوقلو 54 طبقه در شیشلی با 804 واحد مسکونی و امکانات اجتماعی

این پروژه برج مدرن یکی از سازه‌های نمادین افق استانبول است که چشم اندازهای پانوراما از بسفر و Golden Horn را ارائه می‌دهد و بافت شهری جدیدی را به استانبول اضافه می‌کند که با رویکردی معاصر تعریف شده است.

خرید ملک در استانبول در برج دوقلوی مدرن در منطقه شیشلی 0

برج‌های دوقلو ۵۴ طبقه در شیشلی بومونتی، یکی از مراکز تجاری و بیزینسی توسعه‌یافته در بخش اروپایی استانبول، واقع‌شده‌اند. آنها با ساختار پویای خود که به ارتفاع 210 متر می‌رسند و 804 واحد مسکونی را در خود جای می‌دهند، در مرکز شهری قرار دارند. 

طراحی داخلی ریتم زندگی شهری را به تصویر می‌کشد در حالی که پروژه با امکانات اجتماعی و سبک زندگی سالمی که ارائه می‌دهد، ساکنان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این امکانات از کلاس‌های تناسب اندام سفارشی گرفته تا کلاس‌های رقص و فعالیت‌های اسپا را شامل می‌شود.

خرید ملک در استانبول در برج دوقلوی مدرن در منطقه شیشلی 1

از طبقه 15 به بالا، ساکنان چشم‌اندازی به دریای مرمره دارند. پس از طبقه 30، مناظر پانوراما از استانبول، از جمله جزایر پرنس و شاخ طلایی، به ساکنین ارائه می‌شود. آپارتمان‌های 1 و 2 خوابه جمع و جور و مستقل با چیدمان‌های باز دارای مساحتی بین 88 تا 112 مترمربع است که فضای زندگی کاربردی را برای ساکنان فراهم می‌کند.

خود آپارتمان‌ها دارای پارکت لمینت، نورافکن، واحدهای تهویه مطبوع و آینه‌های هوشمند در حمام هستند. آشپزخانه‌ها کاملاً سفید هستند، به خوبی با کابینت‌های صفحه تخت براق و وسایل سفید رنگی که با پشتی و میزهای سفید ترکیب شده‌اند. جزایر آشپزخانه کاملاً کاربردی، سطح آماده سازی اضافی، فضای ذخیره سازی و یک منطقه غذاخوری آرام را فراهم می‌کنند. فضای تمام سفید آنها مکانی روشن برای کار آشپزخانه ارائه می‌دهد. به همین ترتیب، دیوارها به رنگ سفید یا بژ رنگ می‌شوند تا فضای داخلی روشن و مطبوع بماند و در عین حال فضا بزرگتر به نظر می‌رسد. پنجره‌های کف تا سقف تمایز بین فضای داخلی و خارجی را محو می‌کنند و فضا را روشن‌تر می‌کنند.

خرید ملک در استانبول در برج دوقلوی مدرن در منطقه شیشلی 2

امکانات اجتماعی


استخرهای روباز و سرپوشیده، تنیس، بسکتبال، زمین والیبال، برنامه های تناسب اندام سفارشی، آموزش رقص، درس هنرهای رزمی، تراپی، حمام بخار، حمام شوک، سونا، اتاق سرگرمی، مسیر پیاده روی، مرکز تناسب اندام، یوگا، ورزشگاه آبی، 40.000 پارکینگ و 5000 متر بازار.


It was last updated on 22-11-2023.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید