خرید ملک در استانبول شامل انواع آپارتمان و ویلاهای فوق‌العاده احاطه شده توسط طبیعت زیبای Kucukcekmece

Ref: 12756
WhatsApp
قیمت
1+1 82-120 m2 -
2+1138-179 m2 -
3+1162-221 m2 -
4+1229-246 m2 -
تغییر واحد پول
تاریخ تحویل Jul 2023
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این پروژه کم ارتفاع دارای 70 ویلا و 1117 واحد مسکونی با پلان‌های مختلف، فروشگاه و امکانات رفاهی است که ۸۰٪ به طراحی محوطه اختصاص داده شده است.

این پروژه که در Kucukcekmece استانبول واقع شده است، اقامتگاه‌های مدرن و زیبا، فروشگاه‌های متعدد و پارک‌های تفریحی را در محیطی مناسب برای خانواده‌ها و پوشیده از طبیعت ارائه می‌دهد. معماری کم ارتفاع آن با یک مرکز فروشگاهی باز که توسط راهرویی سبز از درختان احاطه شده است، به بلوک‌ها اجازه می‌دهد تا با محیط اطراف ترکیب شوند. نزدیکی آن به بزرگراه TEM و حمل و نقل عمومی، از جمله مارمارای، خط مترو M1B و چندین خط اتوبوس، آن را به راحتی به سایر نقاط استانبول متصل می‌کند. این پروژه همچنین تنها 20 دقیقه تا فرودگاه جدید استانبول فاصله دارد و نزدیک به دو ایستگاه مترو جدید است که ارزش سرمایه گذاری آن را افزایش می‌دهد.

خرید ملک در استانبول شامل انواع آپارتمان و ویلاهای فوق‌العاده احاطه شده توسط طبیعت زیبای Kucukcekmece 0

این پروژه با مناطق سبز بزرگ شامل 70 ویلا و 1117 واحد مسکونی است. طیف گسترده‌ای از پلان‌ها در دسترس است، از 1+1 گرفته تا 1+4، در حالی که انواع ویلا از 1+4 تا 1+8 نیز موجود است. این واحدهای مسکونی دارای مصالح باکیفیت بالا هستند که طول عمر بالا را تضمین می‌کنند. پنجره‌های پانوراما، تراس‌های بزرگ و بالکن‌ها، طبیعت را به داخل خانه می‌آورند. مسیرهای دوچرخه‌سواری، مسیرهای پیاده‌روی و دویدن، زمین‌های بسکتبال، کافه‌ها و رستوران‌ها نیز در داخل محوطه طراحی شده‌اند. علاوه بر این، بیش از 80 درصد این پروژه به فضای سبز اختصاص داده شده است و نوید یک محیط زندگی آرام در طبیعت را به ساکنین می‌دهد.

خرید ملک در استانبول شامل انواع آپارتمان و ویلاهای فوق‌العاده احاطه شده توسط طبیعت زیبای Kucukcekmece 1
این آپارتمان‌ها و ویلاها با ارائه سبک زندگی مدرن و سالم، انتخابی عالی برای کسانی است که علاوه بر یک اقامتگاه مدرن و مجهز، به دنبال اخذ شهروندی ترکیه نیز هستند.

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید