خرید آپارتمان در استانبول نزدیک میدان Taksim

Ref: 6286
WhatsApp
قیمت
1+1 105-145 m2 -
3+1200-235 m2 -
تغییر واحد پول
تخفیف 15%
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک

این پروژه با الهام از بزرگترین کار طبیعت ، یعنی لانه زنبوری ، یک روش جدید و پر جنب و جوش برای زندگی در Taksim ارائه می دهد که در آن می توانید در قلب استانبول زندگی کنید. این پروژه شامل انواع مختلفی از سبک های آپارتمان از یک اتاق خواب تا آپارتمان های مسکونی دو خوابه و سه خوابه است که مجهز به آخرین فن آوری های خانه های هوشمند است و به یک سرمایه گذار و صاحب خانه یک زندگی امن و مدرن در قلب استانبول ارائه می دهد.

در این پروژه تازه ساخته شده 112 آپارتمان مسکونی ، 15 دفتر و پنج فروشگاه تجاری برای فروش در دسترس است. محل اجرای پروژه در فاصله پیاده تا میدان تقسیم ، مترو و سایر گزینه های حمل و نقل است. موقعیت بی نظیر ، همراه با معماری مدرن ، این فرصت را برای کسانی که به دنبال خرید اولین خانه خود در توریستی ترین منطقه استانبول هستند ، فراهم می کند. این شرکت ، فقط برای مدت زمان محدودی ، برنامه های پرداخت را با پیش پرداخت 40٪ ارائه می دهد. لطفاً با نوع آپارتمانی که در ذهن دارید با ما تماس بگیرید و اجازه دهید بهترین واحد آنها را در اختیار شما قرار دهیم.

برای اطلاعات بیشتر و سوالاتی که ممکن است داشته باشید با ما تماس بگیرید و اگر می خواهید تور بازدید از این ملک یا گزینه های مشابه در آن منطقه را رزرو کنید ، به ما اطلاع دهید.

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید