خرید آپارتمان در استانبول شامل واحد دو خوابه بزرگ در طبقه دوم این ساختمان نوساز

Ref: 10949
WhatsApp
M2 145
تعداد اتاق 2+1
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $163,000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این آپارتمان 145 مترمربعی در طبقه دوم دارای بالکن، فضای نشیمن نورانی و راحت است که تنها 5 دقیقه تا ایستگاه مترو فاصله دارد.

این آپارتمان 2 خوابه بزرگ و پر‌نوردر طبقه دوم یک ساختمان کاملاً جدید در اسنلر در سمت اروپایی استانبول، یکی از سریع ترین مناطق در حال توسعه که دارای مراکز خرید فراوان و وسایل حمل و نقل عمومی توسعه یافته است، واقع شده است. این آپارتمان تنها 5 دقیقه با ایستگاه مترو فاصله دارد که شما را به راحتی به بقیه شهر استانبول متصل می‌کند.

خرید آپارتمان در استانبول شامل واحد دو خوابه بزرگ در طبقه دوم این ساختمان نوساز 0

این آپارتمان زیبا 1+2 با مساحت 145 متر مربع دارای تهویه مطبوع در اتاق نشیمن است و بعلاوه بالکن متصل به آشپزخانه، یک رادیاتور ارائه می‌دهد. ورودی آپارتمان یک فضای داخلی روشن را ارائه می‌دهد. کفپوش کاشی و سرامیک دارای جلوه‌ای براق است که به نور اجازه می‌دهد تا منعکس شود، که توسط دیوارهای داخلی کاملاً سفید پشتیبانی می‌شود که حس بزرگ بودن، می‌دهد. درها با چهارچوب‌های چوبی و پانل‌های شیشه‌ای جذابیت بصری را برمی‌انگیزند.

خرید آپارتمان در استانبول شامل واحد دو خوابه بزرگ در طبقه دوم این ساختمان نوساز 1

چیدمان آپارتمان به خوبی طراحی شده است زیرا قسمت‌های مشترک مانند آشپزخانه و اتاق نشیمن در جناح راست و قسمت‌های نشیمن خصوصی در سمت چپ قرار دارد. اگر از ورودی به سمت راست بپیچید، به آشپزخانه و اتاق نشیمن اصلی هدایت می‌شوید. هر دو جادار و دلباز هستند و به بالکن‌هایی با نرده‌های فرفورژه با طرح‌های گل منتهی می‌شوند.

آشپزخانه مقدار خوبی از نور طبیعی را از بالکن وارد می‌کند. مجهز به کابینت‌های مدرن صفحه تخت، سینک زیر کار، و لوازم الکترونیکی سیاه رنگ، از جمله اجاق گاز، فر و هود است. کابینت‌های بالایی سفید با کمدهای پایه مشکی که رویه سفید روی آن قرار گرفته‌اند، تضاد دارند، و پس‌زمینه سفید رنگ پس‌زمینه‌ای خنثی ارائه می‌دهد.

خرید آپارتمان در استانبول شامل واحد دو خوابه بزرگ در طبقه دوم این ساختمان نوساز 2

این آپارتمان همچنین دارای حمام و سرویس بهداشتی است. حمام دارای روشویی روکار سفید، کابینت آینه و کابین دوش با درهای شیشه‌ای است. لوازم بهداشتی دیواری به جادار بودن کمک می‌کند و در عین حال کف‌ها را از ظاهر نامرتب حمام دور نگه می‌دارد. در نهایت راهروها با هالوژن روشن می‌شوند.

چند نکته در مورد این ساختمان، آسانسورهای مدرن و یک پارکینگ سرپوشیده که فقط برای ساکنین آن در نظر گرفته شده است را در خود جای داده است.

This property was published on 19-12-1400.
It was last updated on 07-10-2022.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید