خرید آپارتمان در پروژه‌‌ای جدید در Küçükçekmece استانبول

Ref: 11206
WhatsApp
قیمت
1+1 82-85 m2 -
2+1126-198 m2 -
3+1171-234 m2 -
تغییر واحد پول
تخفیف 10%
تاریخ تحویل Dec 2023
12 ماه اقساط
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این املاک جدید در قسمت مرکزی استانبول واقع شده و شامل دفترکار خانگی، واحد مسکونی، تعدادی فروشگاه‌ و امکانات عمومی هستند.

این پروژه مسکونی در Kucukcekmece، در قسمت اروپایی استانبول و نزدیک به بزرگراه Basin Express واقع شده و شامل یک بلوک 17 طبقه با 167 واحد آپارتمان در اندازه های مختلف است. همچنین دفاترکار خانگی، 7 فروشگاه و امکانات اجتماعی در این پروژه وجود دارد که در زمینی بیش از 4584 فوت مربع واقع شده است ومساحت کل این پروژه ساختمانی 29.962 مترمربع است. همچنین یک سوم زمین به محوطه سازی فضای سبز اختصاص داده شده است.

خرید آپارتمان در پروژه‌‌ای جدید در Küçükçekmece استانبول 0

انواع واحدهای یک، دو و سه‌خوابه که مساحت آنها از 79 مترمربع تا 171 مترمربع متغیر است در این پروژه به فروش می‌رسند. از آنجایی که سقف تمام واحدها بلند است و در بعضی واحدها  تا 3.80 متر می‌رسد، کمبود جا را به ویژه در آپارتمان‌های نسبتا کوچک 1 خوابه، جبران می‌کند. آشپزخانه‌ها در واحدهای 1 خوابه به دو سبک اوپن یا مستقل هستند که به مشتریان حق انتخاب می‌دهند.

در نمای بیرونی بلوک، بالکن‌های فرورفته، ساکنین را از گرد و خاک و باران محفوظ نگه داشته  و حریم خصوصی آنها را حفظ می‌کنند. همچنین، منظره بالکن‌های همسایه را از چشم دور کرده و چشم‌اندازی دلپذیر از دریا وبزرگراه Basin Express در پیش چشم قرار می‌دهند. ترکیبی از بتن مسلح سفید و قهوه‌‌ای و سقف‌های مسطح، ظاهری همگن به این بلوک ساختمانی داده است. بلوک دارای 3 آسانسور و پارکینگ سرپوشیده است که در زیرزمین قرار گرفته و به هر آپارتمان 1 یا 2 پارکینگ اختصاص داده شده است. همچنین، طیف وسیعی از امکانات عمومی ازجمله استخر روباز، سالن ملاقات، زمین بسکتبال، زمین بازی کودکان، مسیر دویدن، سونا، اتاق موسیقی و حمام ترکی در این پروژه گنجانده شده است. 

خرید آپارتمان در پروژه‌‌ای جدید در Küçükçekmece استانبول 1

این پروژه قرار است در سال 2023 به پایان برسد. و شما می‌توانید با طرح‌های اقساطی، واحد مورد نظر خود را خریداری کنید. این آپارتمان‌ها همچنین واجد شرایط اخذ شهروندی ترکیه هستند. بنابراین، می‌توانید با خرید از این پروژه، بخشی از مبلغ لارم برای اخذ شهروندی را تکمیل نمایید. از آنجایی که این پروژه در قسمتی مرکزی قرار گرفته، بازده سرمایه گذاری بالایی درآینده خواهد داشت. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد شهروندی ترکیه و خرید ملک در ترکیه هستید، لطفا با ما تماس بگیرید.


It was last updated on 08-02-2024.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید