خرید آپارتمان در استانبول در ساختمانی بزرگ و شیک در Besiktas

Ref: 13864
WhatsApp
M2 200
تعداد اتاق 2+1
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $378,000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
آپارتمان 200 متری در طبقه چهارم یک مجتمع، واقع در منطقه محبوب بشیکتاش استانبول

این آپارتمان بزرگ و خوش ساخت در منطقه محبوب و پرطرفدار بشیکتاش واقع شده و با 200 مترمربع زیربنا دارای 2 اتاق خواب، یک نشیمن، آشپزخانه مجزا و 2 حمام است. این آپارتمان در طبقه 4 یک بلوک مسکونی قرار دارد و فضای داخلی آن روشن و مطبوع است. همچنین، چشم انداز آن رو به منظره زیبای شهر و خیابان است.

خرید آپارتمان در استانبول در ساختمانی بزرگ و شیک در Besiktas 0

اتاق نشیمن عریض و دلباز با دیوارهای خاکستری و سفید، سقف کاذب تزئینی، کف پارکت و نورپردازی با هالوژن، فضایی دوست داشتنی به وجود می‌آورد. به علاوه، دارای تعدادی آینه دیواری بزرگ است که حس زیبایی و عمق را در فضا القا می کنند و در عین حال آن را بزرگتر جلوه می‌دهند. به لطف پنجره‌ها، همه اتاق ها نیز روشن و مطبوع هستند و نور کافی دریافت می‌کنند.

این آپارتمان دلنشین تعداد قابل توجهی مبلمان توکار مانند کمد دیواری، قفسه و کشو دارد. طراحی اتاق خواب‌ها نیز عالی است و دارای چندین کمد لباس جادار با دربهای آینه‌ای هستند. این ملک همچنین مجهز به رادیاتور، کولر و پارکت لمینت است.

آشپزخانه کاملا مجهز است و دارای کابینت‌های خاکستری شیک، کانترهای سفید، میز جزیره و لوازم خانگی از جمله اجاق گاز، فرو هود است.

خرید آپارتمان در استانبول در ساختمانی بزرگ و شیک در Besiktas 1

موقعیت مکانی:

بشیکتاش مرکز فرهنگ، هنر و آموزش استانبول است و در کنار محله‌های اورتاکوی، آرناووتکوی و ببک، ارزشمندترین منطقه تنگه بسفر محسوب می‌شود. در این منطقه می‌توانید استانبول را به بهترین شکل به صورت زنده ببینید. میزبان بسیاری از بناهای تاریخی عثمانی است و هر چیزی که به آن نیاز داشته باشید، از جمله بازار و فروشگاه، بازار ماهی، فعالیت‌های فرهنگی و هنری، تفریحات شبانه، مراکز خرید، ساختمان‌های تاریخی، باشگاه فوتبال، تفریحات ساحلی، رستوران و اسکله کشتی را در خود جای داده است.

خرید آپارتمان در استانبول در ساختمانی بزرگ و شیک در Besiktas 2

با زندگی در این آپارتمان در بشیکتاش از یک سبک زندگی سرگرم کننده لذت ببرید. و در صورت تمایل به دریافت جزئیات در مورد این ملک، لطفا با ما تماس بگیرید.

This property was published on 05-06-1401.
It was last updated on 13-10-2022.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید