خرید آپارتمان در استانبول با قیمت مناسب در یک پروژه آپارتمانی در Beylikduzu

Ref: 11660
WhatsApp
قیمت
2+1126 m2 -
3+1141-145 m2 -
4+1170-220 m2 -
تغییر واحد پول
تخفیف 10%
تاریخ تحویل Sep 2022
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این آپارتمان‌های دلباز و پرنور با اندازه‌های مختلف در مجتمعی با گیت ورودی قرار گرفته و واجد شرایط شهروندی ترکیه‌ هستند، با پارکینگ، سالن بدنسازی و استخر

این پروژه بوتیک آپارتمان خانوادگی با ویوی دریا شامل آپارتمان‌هایی مدرن با طرح‌های مختلف از جمله 1+1.5 تا 2+4 است که در مکانی مرکزی واقع شده و در نزدیکی پارک زیبای Valley of Life در Beylikduzu، قسمت اروپایی استانبول قرار دارد. این آپارتمان‌ها با قیمت مناسب در یکی از محله‌های آرام استانبول و به دور از شلوغی شهر و در نزدیکی اسکله‌ی تفریحی، مدارس خصوصی، و بیمارستان‌ها قرار گرفته‌اند. همچنین نزدیک خط جدید مترو و خطوط اتوبوس است که به راحتی به بقیه نواحی استانبول متصل می‌شود.

خرید آپارتمان در استانبول با قیمت مناسب در یک پروژه آپارتمانی در Beylikduzu 0

متراژ زمین این پروژه 2400 مترمربع است که متشکل از محوطه سازی عالی فضای سبز و 3 بلوک همانند C, B, A است که با رعایت مقررات زلزله، دما و صوت ساخته شده است. اگرچه این واحدها جمع و جور به نظر می رسند، اما حریم خصوصی خانواده‌های پرجمعیت را کاملا حفظ کرده و از طراحی خوبی برخوردارند. این پروژه شامل 40 آپارتمان، پارکینگ سرپوشیده، استخر سرپوشیده، سونا، سالن بدنسازی و سالن ورزش است. و امکانات اجتماعی این مجموعه افراد را به برقراری تعاملات اجتماعی و فعالیت فیزیکی تشویق می‌کنند. فضای داخل این آپارتمان‌ها بسیار راحت و دلنشین است و به لطف پنجره‌های بزرگ، نور فراوانی را دریافت می‌کنند. همچنین، اندازه بالکن این آپارتمانها نسبتا خوب است و می‌توان از طریق پنجره‌ها و بالکن از هوای تازه لذت برد. طبقات بالاتر نیز منظره بهتری از دریا دارند.

خرید آپارتمان در استانبول با قیمت مناسب در یک پروژه آپارتمانی در Beylikduzu 1

طراحی این آپارتمان‌ها زیباست و متراژ آنها بین 60 تا 220 مترمربع است و با لامپ‌های مخفی LED و هالوژن  نورپردازی شده‌اند. آشپزخانه‌ها کاملا مجهزند و سبک آنها بسته است تا فضای آشپزی خصوصی و بزرگی برای ساکنین ایجاد شود؛ که به خصوص برای خانواده‌های پرجمعیت عالی است.

این آپارتمان‌‌ها برای اخذ شهروندی ترکیه مناسب هستند و انتظار می رود ظرف 2 ماه آینده تحویل داده شوند. و بی شک، به دلیل برخورداری از موقعیت مکانی مناسب، بازده سرمایه گذاری بالایی خواهند داشت.

فاصله تا اماکن مهم:

مارینای غربی: 1.2 کیلومتر

خرید آپارتمان در استانبول با قیمت مناسب در یک پروژه آپارتمانی در Beylikduzu 2

پارک دره زندگی: 2.2 کیلومتر

ایستگاه متروبوس: 5.9 کیلومتر

فرودگاه استانبول: 34 کیلومتر

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید