خرید ملک در استانبول شامل آپارتمان 3 خوابه آماده سکونت در Bahcesehir

Ref: 11181
WhatsApp
M2 145
تعداد اتاق 3+1
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : ₺2.470.000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
لیست قیمت این پروژه ممکن است نیاز به بروزرسانی داشته باشد.
این آپارتمان در طبقه چهارم، مساحت 145 متر مربع، در نزدیکی پارک‌ها، بیمارستان‌ها و سایر امکانات را در استانبول ارائه می‌دهد.

این آپارتمان 3 خوابه پر نور و آماده سکونت در طبقه چهارم در Bahsehir در سمت اروپایی استانبول واقع شده است. 

خرید ملک در استانبول شامل آپارتمان 3 خوابه آماده سکونت در Bahcesehir 0

این آپارتمان بزرگ،با مساحت 145 متر مربع، یک آشپزخانه مستقل، رادیاتور و بالکن را ارائه می‌دهد. این واحد 1+3  حس گرما را با دیوارهای بژ، درب چوبی و پارکت لمینیت با بافت‌های چوب Faux ایجاد می‌کند. راهرو و مناطق مرطوب با کاشی‌های سرامیکی در رنگ‌های روشن پوشیده شده است. راهرو و ورودی به اندازه کافی بزرگ طراحی شده اند که دارای کمد لباس هستند.

آشپزخانه مستقل با تک دیوار یک منطقه پخت و پز خصوصی و بزرگ را ارائه می‌دهد که مجهز به کابینت با پالت رنگ خنثی است. کابینت‌های سفید با صفحات میزهای قهوه‌ای همراه می‌شوند و طراحی مداوم را با بقیه آپارتمان ایجاد می‌کنند. آشپزخانه همچنین همراه با لوازم الکترونیکی، از جمله اجاق گاز، فر و هود همراه است. و به یک بالکن با اندازه خوب باز می‌شود که مقدار زیادی از نور طبیعی را با تهویه طبیعی فراهم می‌کند. بالکن به اندازه کافی بزرگ است تا بتواند چند صندلی و یک میز کوچک در خود جای دهد که می‌تواند به عنوان یک منطقه ناهار خوری استفاده شود.

خرید ملک در استانبول شامل آپارتمان 3 خوابه آماده سکونت در Bahcesehir 1

اتاق سالن فوق العاده بزرگ، اجازه می‌دهد صاحبان خانه‌ها مناطق مختلفی را برای نشستن ایجاد کنند تا اجتماعی شدن بهتر و دیزاین شخصی را ارائه دهد. پنجره‌های قدی اجازه می‌دهند  نور طبیعی فراوانی وارد شود. اتاق نشیمن نیز بر روی بالکن باز می‌شود، در ارتباط با محیط اطراف و دید شهر است. بالکن به تهویه طبیعی کمک می‌کند و فضای زندگی را گسترش می‌دهد. صاحبان خانه‌ها می‌توانند به ویژه از بالکن‌ها برای خنک شدن در روزهای گرم تابستان استفاده کنند.

This property was published on 26-01-1401.
It was last updated on 13-10-2022.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید