خرید خانه در استانبول داخل یک مجتمع ساختمانی دارای استخر در محله بیوک‌چکمجه

Ref: 11272
WhatsApp
M2 320
تعداد اتاق 4+2
حیاط 400 m2
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $335,000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
320 مترمربع زیربنا در استانبول، دارای 4 اتاق‌خواب، 2 پذیرایی، 3 حمام و دستشویی، و 165 متر مربع باغ داخل محوطه و استخر اشتراکی

این ویلای دوبلکس زیبا داخل یک مجتمع در محله بیوک‌چکمجه‌ی استانبول واقع شده و یک استخر روباز اشتراکی دارد و تنها 5 دقیقه پیاده‌ تا ساحل بیوک‌چکمجه فاصله دارد و نزدیک به امکانات شهری از جمله: بیمارستانها، مراکز خرید و مراکز فرهنگی می‌باشد.

خرید خانه در استانبول داخل یک مجتمع ساختمانی دارای استخر در محله بیوک‌چکمجه 0

 این ویلای دوبلکس با 320 مترمربع زیربنا در زمینی به ابعاد 400 مترمربع بنا شده که 4 اتاق‌خواب، 2 نشیمن، 3 حمام و دستشویی، آشپزخانه‌ی بسته و باغی به ابعاد 165 مترمربع دارد. آشپزخانه‌ی آن L-مانند بوده و کابینت‌هایی به رنگ سفید دارد که کاشی‌های بین کابینتی و صفحه‌های روی کانتر آن مشکی است. در قسمت ورودی این دوبلکس، یک کمد سفید توکار وجود دارد که روی درب آن، یک آینه‌ نصب شده تا ورودی نسبتا باریک این دوبلکس را عمیقتر جلوه دهد.

فضای داخلی ویلا، مثل پالتی تمام سفید است که برای ایجاد کنتراست، با جزییات و لوازمی به رنگ مشکی تزیین شده. بسته به نوع کاربری، اتاق‌ها با سرامیک رگه‌دار سفید و پارکت لمینیت، کفپوش شده اند. سقف اتاق‌ها با استفاده از پانل‌های دیوارخشک ساخته شده تا عملکرد حرارتی و صوتی آنها را بهبود بخشد. 

خرید خانه در استانبول داخل یک مجتمع ساختمانی دارای استخر در محله بیوک‌چکمجه 1

به دلیل نزدیکی به باغ و بازشدن اتاق نشیمن و آشپزخانه به سمت باغ، ساکنین این مجتمع ترغیب می‌شوند زمان بیشتری را در محوطه‌ی خارج از خانه سپری‌کنند؛ باربیکیو درست کنند، از مهمانان خود پذیرایی کنند و دوره‌همی‌های خانوادگی برگزارکنند. به علاوه، بالکن و تراس طبقه آخر تغییر ملایمی را در بین فضاهای داخلی و بیرونی به نمایش می‌گزارد. همچنین، منظره زیبای دریا نیز از روی تراس قابل دیدن است که یک مکان عالی برای تفکر و آرامش به حساب می‌آید.

This property was published on 09-03-1401.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید