خرید آپارتمان در استانبول داخل مجتمعی مدرن با طراحی تحسین برانگیز در هالکالی

Ref: 11141
WhatsApp
قیمت
1+1 60-78 m2 -
2+193-128 m2 -
3+1144-192 m2 -
تغییر واحد پول
تخفیف 10%
تاریخ تحویل Apr 2024
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این مجتمع شامل واحدهای مسکونی، دفاتر اداری، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و امکانات اجتماعی است.

این پروژه با کاربری مختلط بیش از 9000 فوت مربع امتداد دارد که شامل 2 بلوک با 4 واحد مختلف است و 202 آپارتمان، امکانات اجتماعی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای را در ساختار خود جای می‌دهد. این پروژه در Halkali در سمت اروپایی استانبول در نزدیکی اتوبان‌های اصلی، از جمله بزرگراه‌های TEM و E-5، حمل و نقل عمومی و امکانات ضروری شهری واقع شده است. از طریق وسایل حمل و نقل عمومی مختلف و وسایل نقلیه شخصی به راحتی قابل دسترسی است.

خرید آپارتمان در استانبول داخل مجتمعی مدرن با طراحی تحسین برانگیز در هالکالی 0

این پروژه که قرار است در سال 2024 به پایان برسد، توسط یک شرکت معتبر جهانی که با بیش از 30 کشور جهان همکاری می‌کند و با طراحان و معماران ماهر کار می‌کند، توسعه یافته است تا پروژه مجلل را به هالکالی با خدمات پیشرفته و فضاهای زندگی احاطه شده توسط طبیعت معرفی کند. در حین برنامه ریزی پروژه، تمرکز اصلی ادای احترام به تاریخ و فرهنگ شهر و در عین حال پاسخگویی به نیازهای کنونی جهان با ذهنیتی نوآورانه و پیروی از اصول طراحی معماری معاصر بود.

خرید آپارتمان در استانبول داخل مجتمعی مدرن با طراحی تحسین برانگیز در هالکالی 1

این مجموعه به گونه‌ای طراحی شده است که هر آپارتمان از نور طبیعی در داخل بهره می‌برد و در نهایت نیاز به نور مصنوعی را کاهش می‌دهد. مغازه‌ها در سطح خیابان در ارتباط مستقیم با زندگی شهری هستند. امکانات اجتماعی گنجانده شده شامل استخرهای روباز و سرپوشیده، سونا، زمین بازی کودکان، مسیرهای پیاده روی، مرکز آبگرم، سینمای روباز، زمین بسکتبال و منطقه باربیکیو است. تراس طبقه بالا منطقه‌ای آرامش بخش با چشم اندازهای خیره کننده از دریاچه Kucukcekmece و یک تئاتر در فضای باز ارائه می‌دهد.

خرید آپارتمان در استانبول داخل مجتمعی مدرن با طراحی تحسین برانگیز در هالکالی 2

هر قسمت با توجه به نیازهای محیطی به دقت با مواد با کیفیت بالا طراحی شده است. به عنوان مثال، اتاق‌های ماساژ با پارکت لمینت تکمیل می‌شوند تا ظاهری طبیعی داشته باشند تا از طریق انتخاب مواد و رنگ، اثر آرام‌بخش درمان روانی و فیزیکی تقویت شود. مرکز تناسب اندام، دارای کاشی‌های سرامیکی است، در حالی که سونا از چوب ترمووود ساخته شده است. همچنین سنگ مرمر سفید Kemalpasa تولید شده در بورسا برای استفاده در حمام ترکی به استانبول استفاده می‌شود. این یک اثر هنری با رگه‌های خاکستری ظریفش در نظر گرفته می‌شود که ساکنان را در معرض ترکیبی از ویژگی‌های معماری مدرن و کلاسیک قرار می‌دهد.

خرید آپارتمان در استانبول داخل مجتمعی مدرن با طراحی تحسین برانگیز در هالکالی 3

ورودی این مجموعه یادآور یک هتل 5 ستاره با رنگ‌های خاکستری گوتیک با کاربردهای چوبی و مرمری بر روی سقف و دیوار است. آپارتمان‌ها کاملا با مصالح باکیفیت ساخته شده‌اند و از انواع 1+1 تا 1+3 است که اندازه‌های آن‌ها بین 63 تا 187 متر مربع متغیر است. آشپزخانه‌ها بسته به چیدمان مجزا یا محصور هستند، به طوری که ساکنان این اختیار را دارند که هر چیزی را که به بهترین وجه با علایقشان مطابقت دارد انتخاب کنند. آنها با داشتن پنجره‌های سرتاسر احساس فضای جادار و مطبوع دارند و می‌توانند از مناظر شگفت انگیز شهر و طراحی منحصر به فرد مجموعه محوطه بهره مند شوند. همچنین، بالکن‌های بزرگ یکی از جنبه‌های مورد علاقه این پروژه است که صاحبان خانه و طبیعت را به گفت و گو می‌کشاند.

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید