خرید ملک در استانبول در یک مجتمع بزرگ با امکانات رفاهی فراوان در منطقه Kagithane

Ref: 11209
WhatsApp
قیمت
2+1133 m2 -
3+1172-190 m2 -
4+1207-214 m2 -
5+1238 m2 -
تغییر واحد پول
تخفیف 12%
تاریخ تحویل Sep 2022
8 ماه اقساط
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این پروژه سطح بالا شامل مغازه، آپارتمان و امکانات اجتماعی است که با باغچه‌های محوطه‌سازی شده و جنگل‌های مخروطی احاطه شده است.

این مجتمع مسکونی جذاب در Kagithane استانبول  و نزدیک به جنگل‌های مخروطی قرار دارد که با طبیعتی زیبا احاطه شده و شامل 19 بلوک و 925 واحد آپارتمان است و تعدادی مغازه و فروشگاه، امکانات اجتماعی مثل زمین بازی بچه‌ها، استخر و زمین تنیس و بسکتبال دارد.  تنها 1 دقیقه تا بزرگراه TEM  و 25 دقیقه تا فرودگاه استانبول فاصله دارد و از موقعیت مکانی مناسب خود در نزدیکی وادی‌استانبول که به‌خاطر کافه‌ها، رستورانها و مغازه‌هایش مشهور است، بهره‌مند می‌شود. 

خرید ملک در استانبول در یک مجتمع بزرگ با امکانات رفاهی فراوان در منطقه Kagithane 0

این پروژه‌ی چندمنظوره با فراهم‌ سازی امکانات تجاری، مسکونی و اجتماعی، نیازهای فعلی ساکنان را فراهم می‌کند و بخاطر محوطه‌ سازی زیبایی که دارد، زندگی آرامی آمیخته با طبیعت به ارمغان می‌آورد. پیاده‌روها به شیوه‌ای طراحی شده که عابران را برای انجام فعالیت در اطراف استخرهای تزیینی و باغچه‌های مرتب و زیبای آن ترغیب می‌کند. همچنین، باشگاه ورزشی کاملا مجهز و استخرهای سرپوشیده و روباز آن سطح سلامت جسمی و روحی ساکنین را ارتقا بخشیده و نقاط تجمع متعددی را ایجاد می‌کند که باعث پرورش و بالارفتن سطح روحیه‌ی محله می‌شود. دوربین‌های امنیتی در سرتاسر مجتمع به صورت 24 ساعته کار می‌کنند و فضایی امن و آرام را به ویژه برای بازی بچه‌ها فراهم می‌کنند.  

انواع واحدهای آپارتمانی این مجتمع از 1 خوابه گرفته تا 5 خوابه بوده و متراژ آنها از 103 مترمربع تا 306 مترمربع متغیر است. هدف از این تفاوت، دستیابی به تنوع ساکنین از جمله افراد مجرد، متاهل و خانواده‌های بزرگ است. این آپارتمان‌ها با طراحی دقیق و چیدمانی کاربردی ، مجهز به مواد، تجهیزات و سرامیکهای بسیار باکیفیتی هستند. بسته به طرح هر واحد مسکونی، آشپزخانه ممکن است اوپن یا بسته باشد. بالکن‌های بسیار بزرگ و پنجره‌های پهن، نور طبیعی زیادی را به داخل هدایت کرده و ساختمان‌ها را با محیط سرسبز اطراف پیوند می‌دهند. 

خرید ملک در استانبول در یک مجتمع بزرگ با امکانات رفاهی فراوان در منطقه Kagithane 1

توضیحات بیشتر:

مخزن آب

مخزن

ژنراتور

هیدروفور

مطابق با قوانین و مقررات زلزله

سیستم امنیتی

پارکینگ سرپوشیده

 

مسافت‌ها:

یک دقیقه تا بزرگراه TEM

3 دقیقه تا منطقه ماسلاک

5 دقیقه تا پل سلطان محمد فاتح

نزدیک مراکز خرید و مراکز تفریحی

25 دقیقه تا فرودگاه استانبول

 

 

 


It was last updated on 08-04-2024.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید