خرید ملک در مجموعه‌ای با خدمات اجتماعی در بویوک‌چکمجه استانبول

Ref: 11332
WhatsApp
قیمت
5+1406-458 m2 -
تغییر واحد پول
تاریخ تحویل Dec 2022
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این خانه‌های زیبا با متراژ بزرگ در استانبول دارای استخر خصوصی و چشم‌اندازهای ویژه هستند و در مجموعه‌ای با امکانات اجتماعی متعدد واقع شده‌اند.

این مجموعه ویلایی نوساز در بویوک‌چکمجه استانبول واقع شده است و در 3 فاز در حال ساخت است. انتظار می‌رود فاز اول در دسامبر 2022 تکمیل شود و ویلاها برای اخذ شهروندی ترکیه مناسب هستند. این ویلاهای دیدنی اصول کلیدی معماری مانند نور، فضای مطبوع و منظره را به هم پیوند می‌دهد.

خرید ملک در مجموعه‌ای با خدمات اجتماعی در بویوک‌چکمجه استانبول 0

این پروژه پیشرفته شامل 225 ویلا مستقل در اندازه‌های مختلف و امکانات اجتماعی به مساحت 287000 متر مربع است. امکانات اجتماعی شامل زمین تنیس/زمین بسکتبال، سالن بدنسازی، مسیرهای پیاده‌روی/دویدن برای معلولان، سینما و زمین بازی کودکان است. همچنین سایر خدمات ارائه شده از جمله سیستم امنیتی 24 ساعته و پارکینگ‌های سرپوشیده و بیرونی با هدف تضمین آسایش ساکنین در محیطی امن فراهم شده است.

خرید ملک در مجموعه‌ای با خدمات اجتماعی در بویوک‌چکمجه استانبول 1

در خصوص واحدهای مسکونی، تایپ ویلاها از 1+5 تا 1+10 با متراژهای بین 406 تا 980 متر مربع است. تعداد طبقات بسته به متراژ ویلا متفاوت است. با بزرگ‌تر شدن اندازه‌ها و بیشتر شدن تعداد اتاق‌ها از 8 اتاق، دوبلکس‌ها جایگزین ویلاهای یک طبقه می‌شوند تا فضایی آرام‌تر و آزادتر ارائه دهند.

از نظر معماری، ویلاها معماری معاصر را با چشم انداز اطراف ادغام می‌کنند و سبک زندگی هماهنگ با محیط را ارائه می‌دهند. اطراف استخرها را سنگفرش بتنی احاطه کرده است که با کاشی‌های متصل به ایوان ادامه می‌یابد. ایوان‌های سایه دار، تراس‌ها، بالکن‌ها و شیشه‌های قدی رو به استخر و باغ با فضای بیرون ادغام می‌شوند تا تمایز بین فضای داخلی و خارجی را محو کنند. درهای شیشه‌ای کشویی نسیم را به داخل خانه وارد می‌کنند تا طراوت و هوای تازه را احساس کنید.

خرید ملک در مجموعه‌ای با خدمات اجتماعی در بویوک‌چکمجه استانبول 2

داخل ویلاها رختکن، حمام اختصاصی، لباس‌شویی، آشپزخانه سرپوشیده و اتاق خدمتکار با سیستم گرمایش از کف قرار دارد. سقف‌ها با سقف کاذب تکمیل شده و با هالوژن تزئین شده‌اند تا فضای اتاق‌ها را بهبود بخشد. آشپزخانه تک دیواری دارای یک پالت خاکستری و طراحی معاصر است که سطوح کاری وسیعی را فراهم می‌کند. حمام‌ها دارای سه بخش مجزا هستند که به توالت، دوش و روشویی اختصاص داده شده است که باعث افزایش فضا می‌شود. به طور کلی، همه جزئیات به طور هماهنگ برای ایجاد فضایی آرامش بخش نزدیک به طبیعت در یکی از مناطق معتبر استانبول، به دور از شلوغی زندگی شهری ارائه می‌شوند.

خرید ملک در مجموعه‌ای با خدمات اجتماعی در بویوک‌چکمجه استانبول 3

This property was published on 30-02-1401.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید