خرید ملک در استانبول در خط ساحلی با منظره پانوراما دریا در Kartal

Ref: 10642
WhatsApp
قیمت
2+1161-188 m2 -
3+1138-220 m2 -
4+1196 m2
تغییر واحد پول
تاریخ تحویل Dec 2023
10 ماه اقساط
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
آپارتمان‌های لوکس کنار دریا با منظره جزیره پرنس از همه واحدها در کارتال، سمت آسیایی استانبول

"زندگی در ساحل زیباست" - اینگونه است که توسعه دهندگان این پروژه مسکونی ساحلی باشکوه در کارتال استانبول شاهکار خود را طراحی کرده‌اند. در واقع، زندگی در این مجموعه مدرن زندگی شما را واقعاً زیبا و جادویی می‌کند.

خرید ملک در استانبول در خط ساحلی با منظره پانوراما دریا در Kartal 0

تصور کنید که منظره ای بی وقفه و فوری از دریا و جزایر پرنس داشته باشید که هر زمان که بخواهید از بالکن خود به بیرون نگاه کنید. یا تماشای غروب خورشید در حالی که از فنجان چای خود پس از یک روز کاری طولانی در بالکن خود میل می‌کنید. لذت بردن از این آرامش در حالی که در یکی از پویاترین شهرهای جهان - استانبول - زندگی می‌کنید چقدر فوق العاده است!

خرید ملک در استانبول در خط ساحلی با منظره پانوراما دریا در Kartal 1

همانطور که در این پروژه خارق العاده در Kartal استانبول زندگی می‌کنید، انتخاب می‌کنید که هم در میان زندگی پر جنب و جوش شهری باشید و در عین حال اوقات خصوصی خود را داشته باشید تا از زندگی پر هرج و مرج شهر کمی استراحت کنید. علاوه بر داشتن منظره بی پایان از دریای مرمره و جزایر پرنس، پارک‌های سرسبز، باغ‌های گل، مسیرهای پیاده روی و آهسته دویدن، مناطق تناسب اندام در فضای باز و زمین‌های بازی نیز احاطه خواهید شد. بسیاری از مکان‌های غذاخوری، کافه‌ها، مراکز خرید، مدارس، بیمارستان‌ها و دیگر مکان‌های اجتماعی در سراسر منطقه پخش شده‌اند و زندگی را زنده‌تر و راحت‌تر می‌کنند.

خرید ملک در استانبول در خط ساحلی با منظره پانوراما دریا در Kartal 2

خط ساحلی که پروژه در آن واقع شده است از Kadikoy تا Tuzla به طول 12 کیلومتر امتداد دارد و یکی از فعال‌ترین جاده‌های ساحلی استانبول است.

مساحت ساخت مجموعه 5000 متر مربع و فضای سبز 3500 متر مربع است. این پروژه از 2 بلوک و در مجموع 141 واحد مسکونی تشکیل شده است. آپارتمان‌ها انواع واحدهای 1+2، 1+3، 1+4 را ارائه می‌دهند. بالکن‌ها در انواع آپارتمان‌ا دارای پنجره‌های کشویی بزرگ هستند که به راحتی فضای شما را به سبک Wintergarden تبدیل می‌کند.

خرید ملک در استانبول در خط ساحلی با منظره پانوراما دریا در Kartal 3

این پروژه همچنین غنی از امکانات سرگرمی است که شامل مناطق سبز وسیع برای تفریح ​​و معاشرت، یک استخر بزرگ روباز، کافه بار، زمین بازی کودکان و مرکز تناسب اندام با جدیدترین تجهیزات است.

پروژه مسکونی منحصر به فرد کارتال استانبول در حال حاضر در دست ساخت است و انتظار می‌رود تا ژوئن 2023 تحویل داده شود.

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید