خرید ملک در ازمیر

املاک در ازمیر، فروش آپارتمان و خانه در ازمیر
ازمیر سومین شهر بزرگ ترکیه است. با زندگی در این شهر از دریای زیبای اژه لذت خواهید برد. ازمیر همچنین چندین دانشگاه معتبر مانند دانشگاه Dokuz Eylul و دانشگاه Ege را در خود جای داده است. بنابراین جمعیت جوانی دارد که ظرفیت قابل ‌توجهی برای رشد سریع اقتصاد محلی است. ازمیر دارای خدمات تجاری بسیار متنوع و زیرساخت‌های عالی است. ادامه مطلب

خرید خانه در ازمیر

با افزایش جمعیت در این منطقه طی سال‌های اخیر، دولت ترکیه سرمایه‌گذاری‌های بسیاری از جمله در زمینه زیرساخت، حمل‌و‌نقل، انرژی، صنعت و توریست در شهر ازمیر انجام داده است. علاوه بر این، امکاناتی نظیر وجود چندین دانشگاه معتبرجهانی در این شهر و فرهنگ بسیار غنی مردمان این شهر، از عوامل مهم پیشرفت چشمگیر صنعت ساخت‌و‌ساز و فروش املاک در این شهر است.

خرید ملک در ازمیر

خرید ملک در ازمیر

شهر ازمیر به عنوان سومین شهربزرگ کشور ترکیه به شمار می‌رود. ازمیر در همسایگی معروف‌ترین دانشگاه‌های ترکیه و دنیا نظیر دانشگاه Ege و Dokuz Eylul است و به همین سبب جمعیت بالایی از شهر را جوانان تشکیل می‌دهند.

خرید ویلا در ازمیر

ازمیر از شهرهای تجاری بزرگ و دارای جاذبه اقتصادی ترکیه به شمار می‌رود. مکان‌های تفریحی، رستوران‌ها، موزه‌ها و مکان‌های تاریخی از دیگر جاذبه‌های این شهر به حساب می‌آیند. شما می‌توانید آگهی‌ها و فرصت‌های استثنایی مستغلات و املاک گروه ما را در شهر زیبای ازمیر درزیر بررسی کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا با کارشناسان مجرب ما تماس حاصل فرمایید.

خلاصه مطلب

املاک ازمیر